07 - Funicamp (Solanelles) - Estany Primer dels Pessons

Aquesta és una ruta molt fàcil, per pista i majorment en baixada.

Sortirem de l’estació superior del Funicamp i baixarem per la pista ampla fins arribar a la collada d’Enradort on trobarem el pal indicador de les rutes de BTT indicant-nos que a mà esquerra tenim la pista per anar a Grau Roig. Agafarem aquesta pista i anirem baixant amb vistes sobre el Llac del Cubil i al fons el remuntador del mateix nom, on arribarem i passarem de llarg per continuar per la pista, ara en ascens.
Al final de la pujada trobarem un pal amb indicacions a Grau Roig, que seguirem a mà dreta. Ara continuarem en baixada i aproximadament al km 4,5, si mirem a mà dreta, veurem un orri, és l’Orri d’Ensenrera, hi anirem seguint les marques de la Ruta dels Orris, i en passar-lo de llarg, per la prada, anirem a parar a la pista que descendint a mà esquerra ens deixarà a l’Estany Primer.

Descarrega't el track
CC
Aigua
Observacions

En trobarem aigua al restaurant de Solanelles i al restaurant del estany Primer