De 3 maig 2025 00:00h
a 18 maig 2025 23:59h
Selecciona el teu idioma
T. mínima: 5ºC T. màxima: 20ºC
T. mínima: 6ºC T. màxima: 19ºC
T. mínima: 6ºC T. màxima: 21ºC
Aquesta és una ruta molt bonica i força transitada en dies i hores punta que requerirà una condició física mínima i uns coneixements bàsics del material necessari per a realitzar la ruta amb seguretat.
Sortirem de l’aparcament El Cubil, on trobarem un curt corriol que s’enfila amunt, d’aquí travessarem les pistes d’esquí per un camí fresat sobre l’herba i anirem, per pista ample, en direcció Estany Primer on hi ha el refugi i restaurant/bar (km 1.2).A partir d’aquest punt seguirem les marques grogues, gairebé sempre en ascens, fins arribar a un rètol indicador (km 3.7) que ens tornarà de nou en baixada cap al restaurant / refugi.
En arribar de nou a l’Estany agafarem a mà dreta el camí marcat amb plaques de la ruta Coronallacs i Ruta dels Orris que ens conduirà per dins el Bosc del Peu dels Pessons fins a les pistes d’esquí, per les que baixarem fins arribar de nou al punt de sortida.