25 abril 2026
De 17:00h a 18:00h
Selecciona el teu idioma
T. mínima: 8ºC T. màxima: 24ºC
T. mínima: 9ºC T. màxima: 20ºC
T. mínima: 9ºC T. màxima: 21ºC
Sortirem de davant de l’Oficina de Turisme en direcció a l’avinguda François Mitterrand. De seguida girarem a l’esquerra pel carrer de les Escoles i, tot seguit, tornarem a girar a l’esquerra pel passeig de Mojácar, que seguirem fins al final. Allà baixarem per unes escales a mà dreta.
Continuarem avall pel carrer de la Valireta, tombarem a la dreta i seguirem amunt pel carrer Balcó del Solà, on trobarem el cartell que indica l’inici del camí de la Carrera. A partir d’aquí seguirem recte i en pujada pronunciada, sense agafar cap desviament, fins arribar a un pal indicador que ens farà girar a la dreta amb la indicació del camí del Bau.
Amb vistes constants sobre Encamp i sense deixar el corriol, arribarem a les proximitats de les Bons, on valdrà la pena fer una visita al conjunt format per l’església de Sant Romà de les Bons i la Torre dels Moros.
Només quedarà tornar paral·lels al riu Valira d’Orient fins arribar al primer pont que haurem creuat, ja al centre, i girar a l’esquerra per arribar de nou al punt de sortida: l’Oficina de Turisme.