Sortides boletaires - Rutes guiades de tardor

Gaudeix del patrimoni natural d'Encamp i del Pas de la Casa amb les rutes i sortides guiades que proporciona el Departament de Turisme de la parròquia del 27 de setembre al 31 d'octubre
<bound method DexterityContent.Title of <Event at /fs-encamp/encamp/ca/agenda/sortides-boletaires-rutes-guiades-de-tardor>>.

Vine a conèixer la muntanya des d’una altra perspectiva amb les sortides boletaires.En aquesta activitat es descobreixen indrets i contrades de les nostres valls mentre es va atent a la caça dels apreciats bolets.

  • Punt de trobada: Oficina de Turisme d’Encamp a les 9 h (5 hores aprox. en total).
  • Desplaçament amb vehicle particular.

Els llocs específics on es desenvoluparà l'activitat de cerca de bolets es diran el mateix dia de la sortida.

Material recomanat: calçat de muntanya, roba de muntanya segons meteorologia, aigua, menjar, cistella, bossa o xarxa per portar els bolets i ganivet.


DIES DE LES SORTIDES:

  • 11 d'octubre
  • 18 d'octubre
  • 25 d'octubre

En cas de no haver-hi condicions favorables per trobar bolets, la sortida es cancel·larà.

Consulta el catàleg amb totes les rutes guiades de tardor aquí

Inscripció

Sí

Preu

2 euros