De 4 desembre 2023 09:00h
a 14 desembre 2023 19:00h
Selecciona el teu idioma
T. mínima: 1 °C T. màxima: 13 °C
T. mínima: 1 °C T. màxima: 14 °C
T. mínima: 3 °C T. màxima: 16 °C
En motiu de les Jornades Europees de Patrimoni 2021, el Museu d'Art Sacre d'Encamp oferirà una exposició d'objectes litúrgics. Els objectes es podran veure divendres 17 de setembre de les 16 a les 18 hores i dissabte de les 11 a les 13 hores del matí i de les 16 a les 18 hores de la tarda.
JORNADES EUROPEES DE PATRIMONI 2021
Des de l'any 1996 Andorra participa en les Jornades europees del patrimoni, que se celebren des de fa trenta-vuit anys i són un dels esdeveniments anyals més importants arreu d'Europa, i tenen lloc el tercer cap de setmana del mes de setembre.
Es tracta d'un esdeveniment que aplega milions de persones que visiten un nombre considerable de monuments i de llocs històrics, siguin públics o privats, els quals estan tancats habitualment i obren les portes al públic per a aquesta ocasió.
Aquesta iniciativa conjunta del Consell d'Europa i de la Unió Europea aplega els cinquanta estats part del Conveni cultural europeu, els quals participen activament en les Jornades.