El camí de les Pardines serà l'escenari, el pròxim dissabte 1 de juny, de la tradicional diada de la Mare de Déu de l'Ecologia, que començarà a les onze del matí amb la tradicional plegaria a la Mare de Déu, per continuar amb una cantada de gojos i una ofrena floral.
Pels ciutadans que ho desitgin, el Comú d'Encamp posa a disposició un autobús que sortirà a les 10.15 hores des de la parada dels Arínsols.
La Mare de Déu de l'Ecologia
La majòlica de la Mare de Déu que presideix l'oratori és obra de l'artista català Ramon Argilés i va ser realitzada l'any 1999. Es troba a mig camí de l'itinerari de les Pardines (aproximadament a 1,5 quilòmetres de l'aparcament), sender natural adaptat que finalitza al llac d'Engolasters.
Al costat de l'oratori podem trobar una font, un berenador i un mirador amb vistes espectaculars de la vall encampadana.