De 4 desembre 2023 09:00h
a 14 desembre 2023 19:00h
Selecciona el teu idioma
T. mínima: 2 °C T. màxima: 8 °C
T. mínima: -2 °C T. màxima: 11 °C
T. mínima: 2 °C T. màxima: 10 °C
El departament de Turisme us convida a la darrera ponència del cicle de conferències en el marc del turisme esportiu i de benestar, que porta per a títol 'El ciclisme, un esport ben complet i saludable, clau del desenvolupament econòmic en territoris de muntanya', una xerrada que anirà a càrrec de Joaquim 'Purito' Rodríguez i Àngel Edo, i conduida per Xevi Guinovart.
La conferència, que tindrà lloc el pròxim dilluns 22 d'octubre a les 19 hores a la sala de festes del Complex d'Encamp, servirà per oferir un debat sobre l'actual perfil de visitant, que demanda nous productes i l'adaptabilitat del sector turístic a les seves demandes, així com de la desestacionalització del turisme, i tot, des de l'exemple del ciclisme.
En finalitzar l'acte hi haurà un petit refrigeri.
PONENTS
JOAQUIM ‘PURITO’ RODRÍGUEZ
Alma matter de La Purito Andorra, és un dels ciclistes que ha deixat una empremta més gran i profunda en el món del ciclisme, on ha aconseguit grans i memorables victòries al Giro, al Tour i a la Vuelta, així com en altres curses importants, liderant el rànquing UCI els anys 2010, 2012 i 2013.
Tancada la seva etapa professional, segueix vinculat al ciclisme a través de la seva empresa de gestió d’esdeveniments esportius i també amb una escola ciclista.
ÀNGEL EDO
Exciclista professional, col·laborador en escoles de ciclisme, director de Managements a Kec Pro Sport, empresa de representació esportiva de ciclistes, comentarista tècnic en les retransmissions de ciclisme a TV3, és també l’organitzador de la marxa cicloturista La Purito Andorra.