Nova campanya promocional del Comú d'Encamp al Palau Blaugrana del FC Barcelona
Diumenge 14/03/2010

El conveni entre el Comú d’Encamp i el FC Barcelona ha permès tirar endavant una nova campanya promocional de la parròquia durant el partit de lliga que ha tingut lloc aquest diumenge i que ha enfrontat el Regal FC Barcelona i el CB Granada, amb victòria blaugrana.

Han estat diverses les accions que s’hi han portat a terme. En aquest sentit, s’ha instal·lat una carpa del departament de Promoció i Turisme situada l’exterior del Palau amb tot tipus d’informació de la parròquia i Grandvalira. Tanmateix, s’han mostrat imatges d’Encamp en el videomarcador amb la frase “Encamp, deixa’t seduir” durant la mitja part i s’han sortejat entre els espectadors 25 samarretes de la parròquia acompanyades d’un forfait. Per altra banda, una acció conjunta entre el Comú d’Encamp i Grandvalira ha permès sortejar entre el públic un forfait d’esquí per a dues persones i una nit a l’Iglú Hotel. L’acte de lliurament l’ha fet la Consellera de Joventut i Esports, Elisabet Pirot.

Aquesta és la segona acció que es porta a terme durant aquesta temporada. Una acció que s’ha valorat, una vegada més, molt positivament.

La parròquia d’Encamp tornarà a estar present al Palau Blaugrana durant un partit dels playoffs de la lliga ACB aquesta temporada. Aquestes accions són possibles gràcies al conveni signat entre el Comú d’Encamp i el FC Barcelona amb motiu de l’estada que el conjunt blaugrana va fer durant la pretemporada a Encamp.

Calendari d'actes
<< Juny , 2010 >>
DL DT DC DJ DV DS DG
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
© 2009, COMÚ ENCAMP - Plaça dels Arinsols, 1 · AD200 Encamp (Principat d'Andorra) - tel. +376 873 200
AVÍS LEGAL CONTACTA'NS