Treballs dels últims deu anys i treballs actuals

Treballs realitzats

 

- Renovació dels trams de la xarxa més deteriorats i substitució de la major part dels trams de materials plàstics per fundició dúctil.

 

- Nova captació de Feritxet. Finalitzada l'any 2003.

 

- Renovació de la xarxa alta entre el dipòsit de la Plana i el dipòsit del Tresà. Realitzat entre els anys 2003 i 2004.

 

- E.T.A.P. de les Pardines. Finalitzada l'any 2006.

 

- Estudi de detecció de fuites de tota la xarxa de la parròquia. Realitzat al juny de l'any 2007.

 

- Renovació de tota la xarxa en alta entre la nova captació de Feritxet i el dipòsit de La Plana augmentant la seva secció i, per tant, la capacitat d'aportar aigua al poble. Treballs realitzats entre els anys 2006 i 2008.

 

- Renovació d'alguns trams de la xarxa alta entre el dipòsit de La Plana i el dipòsit de Vila. Treballs realitzats entre els anys 2006 i 2008.

 

- Renovació de les arquetes reductores de pressió de Vila, Hort de Godí i la Canadilla, l'any 2007.

 

- Instal·lació de telelectura a tots els comptadors de la aprròquia. Aquests treballs es van realitzar al llarg de tot l'any 2008.

 

- La despesa a la xarxa d'aigua potable (manteniment i inversió) entre els anys 1999 i 2008 ha estat de 9.994.462 €.

 

- Els ingressos en el mateix període han estat de 3.369.059 €.

 

- La despesa durant el mateix període ha oscil·lat entre 31 € i 131 €/habitant i any.

 

 

Treballs en curs

 

- Actualització del pla director de la xarxa d'aigua potable


El Comú d'Encamp disposa d'un Pla Director del Poble d'Encamp de l'any 1996. Com que aquest Pla Director s'ha quedat obsolet, l'any 2008 es va contractar la redacció d'un nou Pla Director de tota la parròquia d'Encamp Els primers resultats s'obtindran aquest any 2009. El nou pla servirà al Comú per a planificar les principals inversions de la xarxa (necessitat de noves captacions, construcció d'una E.T.A.P. al Pas de la Casa, construcció-renovació de dipòsits, renovació de canonades, etc.)

 

- Actualització del reglament d'aigua


El reglament d'aigua de la parròquia és de l'any 1982. El Comú està redactant un nou reglament que es preveu sigui d'aplicació l'any 2010. El reglament ha de permetre una divisió tarifària per evitar l'excés de consum i el mal ús de l'aigua potable. Per a poder optimitzar el reglament vigent, era indispensable la implantació de la telelectura.

 

- Estudi dels grans consumidors


Amb l'objecte de disminuir el consum, s'està realitzant un seguiment dels grans consumidors d'aigua de la parròquia. S'enviaran cartes informatives per a què aquests abonats puguin fer un seguiment de les seves instal·lacions internes i detectar les anomalies.

Calendari d'actes
<< Febrer , 2012 >>
DL DT DC DJ DV DS DG
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
© 2009, COMÚ ENCAMP - Plaça dels Arinsols, 1 · AD200 Encamp (Principat d'Andorra) - tel. +376 873 200
AVÍS LEGAL CONTACTA'NS